معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله
در فرهنگ دینی و اسلامی هیچ دانشی نمی تواند برای انسان مضر باشد ،مگر اینکه جهت به کار گیری آن مورد توجه قرار نگیرد.اینجاست که نقش تربیت در فرایند آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است .اگر این نقش نادیده گرفته شود،زمینه برای انواع رفتارهای نابهنجار و غیر عقلانی فراهم می شود.بنابراین جهت دهی آموزش از اصل آموزش مهمتر است و این همان چیزی است که ما از آن بعنوان تربیت یاد می کنیم.اگر بگوییم بزرگترین مسئولیت آموزش و پرورش در فرایند تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ،جهت دهی درست افکار و نگرش آنها به حقیقت زندگی است ،سخنی به گزاف نگفته ایم.شاید به همین دلیل باشد که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: معلمی شغل انبیاست.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ق.ظ

افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت تابستان 95

مراسم افتتاحیه کلاس پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان

امروز چهارشنبه مورخه 2/4/95 با حضور حجت الاسلام شاهیوند مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان ،فرج اللهی مدیر آموزش وپرورش ،معاونین پرورشی ،آموزشی،کارشناسان فرهنگی هنری مسئول بسیج دانش آموزی،نماینده نیروی انتظامی،مدیر وعوامل اجرایی کانون پرورش فکری کودکان اولیاء ودانش آموزان کلاسهای اقات فراغت تابستان 95در محل کانون پرورش فکری کودکان این شهرستان برگزارشد.



در این مراسم  مدیر کانون پرورش فکری کودکان ضمن خیر مقدم گزارشی از چگونگی برگزاری این کلاسها در کانون پرورش فکری ارائه نمود .

در ادامه فرج اللهی مدیرآموزش وپرورش   ضمن خیر وتبریک ماه مبارک رمضان   با  اشاره به اینکه مدارس در تابستان تعطیل می‌شود اما تربیت هرگز تعطیل نمی‌شود،افزودند: غنا بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت را تکمیل چرخه آموزش دانش آموزان در طول سال عنوان کرد و افزود: آموزش وپرورش به عنوان یکی از پرمخاطب ترین نهادها بستر مناسبی برای پرکردن احسن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می باشد.

وی همچنین پیرامون:برنامه ریزی مناسب جهت اوقات فراغت دانش آموزان،تشکیل 15پایگاه آموزشی،پرورشی،ورزشی در سطح شهرستان ،آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کاروآمادگی 9سالن ورزشی جهت پرنمودن اوقات فراغت دانش آموزان از ساعت 9صبح تا 8عصر سخنانی ارائه نمود.

سپس حجت الاسلام شاهیوند مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان  نیز پیرامون اهمیت اوقات فراغت وتقویت استعدادها وتوانمندیهای دانش آموزان مطالبی ایراد نمودند و ابراز امیدواری نمودند که با اجرای خوب این کلاسها بتوانیم گام موثری در جهت غنی سازی اوقات فراغت این عزیزان بر داریم و موجبات رضایت دانش آموزان را فراهم سازیم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۶
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی