معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله
در فرهنگ دینی و اسلامی هیچ دانشی نمی تواند برای انسان مضر باشد ،مگر اینکه جهت به کار گیری آن مورد توجه قرار نگیرد.اینجاست که نقش تربیت در فرایند آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است .اگر این نقش نادیده گرفته شود،زمینه برای انواع رفتارهای نابهنجار و غیر عقلانی فراهم می شود.بنابراین جهت دهی آموزش از اصل آموزش مهمتر است و این همان چیزی است که ما از آن بعنوان تربیت یاد می کنیم.اگر بگوییم بزرگترین مسئولیت آموزش و پرورش در فرایند تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ،جهت دهی درست افکار و نگرش آنها به حقیقت زندگی است ،سخنی به گزاف نگفته ایم.شاید به همین دلیل باشد که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: معلمی شغل انبیاست.
بایگانی
پیوندها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جلسه ستاد دهه فجر لرستان گفت: هم زمان با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ایران ، زنگ انقلاب در 4هزارو 200آموزشگاه لرستان نواخته می شود . دکتر گودرز کریمی فر افزود : گروه سرود یک هزار و ۳۵۷ نفره دانش آموزی هم به نشانه سالگرد پیروزی انقلاب با لباس فرمهایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن اجرا خواهد داشت.



به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، کریمی فر اظهار داشت: تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در سطح ۲۵ منطقه و شهرستان اولین برنامه آموزش و پرورش استان برای دهه فجر بوده است. وی تشکیل کمیته های دانش آموزی و فرهنگیان را دومین برنامه اجرایی شده توسط آموزش و پرورش ذکرکردو افزود : روزشمار ایام الله دهه فجر به تمامی مناطق و شهرستان ها ارسال شده است . مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به اختصاص یک ساعت از برنامه اجرایی مدارس در طول دهه فجر به برنامه جشن انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی و آمادگی برای به صدا در آمدن زنگ انقلاب در سطح چهار هزار و ۲۰۰ آموزشگاه استان انجام شده همچنین زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر مسئولین استانی به صورت نمادین در دبیرستان امیرکبیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد به صدا در خواهد آمد. کریمی فر به برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات در ۶۰ رشته فرهنگی، هنری با حضور 160 هزار دانش آموز با محوریت دهه فجر و انقلاب برگزار خواهند شد. وی به برگزاری صبحگاه مشترک تشکل های دانش آموزی، بسیج، انجمن اسلامی، پیشتازان، فرزانگان، هلال احمر و شورای دانش آموزی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: حضور در مهمانی بزرگ لاله ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با هماهنگی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و برگزاری پرسش و پاسخ دانش آموزی و گفتمان های دینی در یکهزار و پنج جلسه در سراسر استان با محوریت مدارس متوسطه اول و دوم از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی