معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله
در فرهنگ دینی و اسلامی هیچ دانشی نمی تواند برای انسان مضر باشد ،مگر اینکه جهت به کار گیری آن مورد توجه قرار نگیرد.اینجاست که نقش تربیت در فرایند آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است .اگر این نقش نادیده گرفته شود،زمینه برای انواع رفتارهای نابهنجار و غیر عقلانی فراهم می شود.بنابراین جهت دهی آموزش از اصل آموزش مهمتر است و این همان چیزی است که ما از آن بعنوان تربیت یاد می کنیم.اگر بگوییم بزرگترین مسئولیت آموزش و پرورش در فرایند تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ،جهت دهی درست افکار و نگرش آنها به حقیقت زندگی است ،سخنی به گزاف نگفته ایم.شاید به همین دلیل باشد که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: معلمی شغل انبیاست.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

زنگ بازگشایی مدارس در مهر97




زنگ مهر و همدلی هم زمان با سراسر کشور یکم مهر 97در مدارس شهرستان سلسله

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان سلسله همه ساله میلیون‏ها دانش ‏آموز، به شوق آموختن دانش، روانه مدارس می‏شوند. این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می‏بخشد، گویی که خونی تازه به رگ‏های حیات کشور اسلامی عزیزمان وارد شده است و این چنین، تجسم پرمعنایی از نسل آینده به اذهان خطور می‏کند.باتوجه به فرارسیدن بهار تعلیم وتربیت زنگ بازگشایی مدارس با تقارن هفته دفاع مقدس در آموزشگاههای شهرستان سلسله نواخته شد.

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم زنگ بازگشایی مدارس با شعار(همدلی،همزبانی،اقتدار ومشارکت مسئولان در فرایند یادگیری ویاددهی) روزشنبه یکم مهرماه96 با حضورحجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهرستان، ،حیدری رئیس ادره مشارکتهای مردمی اداره کل آموز ش وپرورش استان لرستان ،رضایی مسئول مدارس راه دور اداره کل استان ،دکتر خسروی فرماندار شهرستان ،علیجانی سرپرست آموزش و پرورش ،فرمانده سپاه ناحیه الشتر و جمعی از مسئولین و فرهنگیان ودانش آموزان  بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه سمیه این شهرستان نواخته شد.

درابتدا علیجانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم وگرامیداشت هفته دفاع مقدس وتبریک بهار تعلیم و تربیت به دانش آموزان و سایر دست اندرکاران تعلیم و تربیت پیرامون آغاز سال تحصیلی سخنانی ایراد نمود.

سپس دکتر خسروی فرماندار شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید مطالبی  را پیرامون هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی بیان نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی