معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

شعار معاونت پرورشی و فرهنگی: تغییر نقش « مربی تربیتی » به « راهبر تربیتی » از طریق « توانمندسازی » و « آموزش مستمر »

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله
در فرهنگ دینی و اسلامی هیچ دانشی نمی تواند برای انسان مضر باشد ،مگر اینکه جهت به کار گیری آن مورد توجه قرار نگیرد.اینجاست که نقش تربیت در فرایند آموزش و پرورش از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است .اگر این نقش نادیده گرفته شود،زمینه برای انواع رفتارهای نابهنجار و غیر عقلانی فراهم می شود.بنابراین جهت دهی آموزش از اصل آموزش مهمتر است و این همان چیزی است که ما از آن بعنوان تربیت یاد می کنیم.اگر بگوییم بزرگترین مسئولیت آموزش و پرورش در فرایند تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ،جهت دهی درست افکار و نگرش آنها به حقیقت زندگی است ،سخنی به گزاف نگفته ایم.شاید به همین دلیل باشد که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: معلمی شغل انبیاست.
بایگانی
پیوندها

پیام تسلیت وزیرآموزش و پرورش به مناسبت ارتحال "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی" (ره)

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ارتحال "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی" (ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی صادر کرد.
 
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پیام دکتر فخرالدین دانش آشتیانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ * ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً * فَادْخُلِی فِی عِبَادِی * وَادْخُلِی جَنَّتِی *

ارتحال جانگداز استوانه ی استوار انقلاب ، یارپایدار حضرت امام خمینی (ره) و یاور ماندگار مقام معظم رهبری ، "حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی" (ره) ، به مانند دیگر اتفاقات تلخ تاریخ ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست.

تلخی این خبر را ، اتکال به الطاف الهی و شکوه سال ها مجاهدت ایشان در مبارزه ی با طاغوت و مساعدت شان در شکل گیری و وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی همه جانبه ایشان در تثبیت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند تحمل پذیر کند.

به یقین ملت غیور ، انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی به نیکی آن نیک مرد را می شناسند و چندان در فراز و فرود دوران پیش از انقلاب و روزهای پر فروغ پس از انقلاب از مساعی آسمانی آن مرد ساعی و صبور خاطره ها دارند که بتوانند با یاد آن اینک ، خاطر پریشان خود را تسلی دهند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ی فرهیخته ی فرهنگیان کشور، غمگنانه این رحلت جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران و به ویژه بیت معظم آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت گفته ، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده ی معزا و عموم دوستداران و دلبستگان ایشان صبر و شکیبایی تمنا دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۰
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان سلسله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی